neděle, října 10, 2004

Začínám...

... ano, začínám běhat. V prvních deseti říjnových dnech jsem si byl pětkrát zaběhat, vždy zhruba po pěti kilometrech (na mne totálního začátečníka až až), přičemž jsem si běhání neodpustil ani při víkendové návštěvě lázní v Luhačovicích. Příjemné. O to příjemnější, že jsem zkusit zaběhnout naměřenou pětku v tempu 5:40/km (což odpovídá maratonu za 4 hodiny, tam někde bych si chtěl dát cíl) a šlo to. Sice neříkám, že v tomto tempu bych vydržel déle, ale alespoň nějaký pokrok. Příští týden zkusím maličko delší běhy.

1 Comments:

At 11:30 odp., Blogger Tomáš K. said...

5km běhám já po třech měsících běhání. Takže na začátek toho máš docela hodně. Ale asi záleží, čeho chce člověk dosáhnout, jestli chce být rychlý, vytrvalý nebo jen zhubnout. Já si zvolil vytrvalost a hubnití a tak se snažím běhat minimálně hodinové, pomalé běhy. Běhu zdar :)

 

Okomentovat

<< Home