sobota, října 30, 2004

Opět do kopců

Raději jsem si po čtvrtečním běhu do kopce dal v pátek pauzu (jedno koleno se maličko ozývalo) a vyrazil až dnes... opět do kopcovitého terénu, neboť zůstáváme na chalupě v Jizerkách. Naběhal jsem nějaké to převýšení, trvalo to třičtvrtěhodinu a bylo to k mému překvapení docela příjemné. A překvapivě to docela šlo. Tak uvidíme... kolena zatím drží.
... Taky jsem dopoledne cestou autem z obchodu potkal nějaké borce, běžela se tu jizerská dvacítka či co. Když jsem viděl ten kalup, musím přiznat, že se mi docela protáčely panenky... to vůbec jde, takhle rychle běhat?


1 Comments:

At 6:34 odp., Anonymous Anonymní said...

Podle datumu to byla Janovská 19 - také jsem běžel a velice doporučuju, většinou terén, nějaké kopečky, určitě zajímavější než půlmaraton po asfaltu a po rovině.

 

Okomentovat

<< Home