pátek, února 25, 2005

Frrrrr... na dovolenou!

Strategie zůstat jeden a půl dne s nachlazením v pelechu se osvědčila. Ze začátku mi bylo blbě, ale teď cítím, jak sílím doslova každou hodinu, což je docela fajn pocit (ťuk ťuk na dřevo) Dnes už jsem byl v práci a už na dobrých 80% v pohodě ;) Navíc - zítra frčíme na tradiční zimní dovolenou, tentokrát ne do jizerek, ale do šajslandu, do zeldnu. Primárně na sjezdovky, ale za á mám s sebou běžky a za bé jsem si slíbil že každý den ráno jdu běhat. Pokud teda choroba odpádluje dost rychle. Docela tu dovolenou potřebuju, jednak si konečně trochu odfrknout od práce, jednak to únorové běhání mi opravdu náladu nepřidalo. Psát shrnutí za únor bude kruté, prachvůbec se mi do toho nechce. Ale od zítřka až do příští soboty: jiný vzduch, jiná země, jiná parta, jiné myšlenky. Těším se. S tím samozřejmě souvisí, že nevím, jak se mi podaří psát zápisky do blogu, ale notebooka s sebou beru... stay pro jistotu tuned.

3 Comments:

At 7:29 odp., Anonymous Anonymní said...

Příjemnou dovolenou a bezva počasí přeji!!!

 
At 11:43 odp., Blogger Running Shadow said...

Hezkou dovolenou a at se Vam zotavi duse i nohy ... oboji bude do kvetna jeste potreba ;-))

 
At 9:35 odp., Anonymous Anonymní said...

Zdravím, fandím, držte se. David

 

Okomentovat

<< Home