úterý, února 15, 2005

Krátce, po asfaltu a kostkách, ale pořád

Jak jsem psal v minulém zápisku, vzhledem k počasí běhám víceméně ve městě a okolí. Dal jsem si závazek, že budu běhat pokud možno každý den, byť třeba málo. Testuji tak nohu, zda-li zátěž vydrží. V sobotu jsem dal pětku, v neděli kopcovitou osmičku, včera opět večerní pětku. Všechno asfalt v kombinaci s trochou kostek.

Noha zatím drží, i když lýtko maličko cítím, ale bolest se to nedá nazvat. Zkouším poctivě protahovat, masírovat a mazat kostivalovou mastí (spíš preventivně). Zatím to funguje.

Nicméně mám bohužel pocit, že mi to moc neběhá. Nemám z běhání tu radost, co jsem měl na konci listopadu a začátkem prosince. Doufám, že se to zlomí, ale mám pocit, že dvaadvacátého února na mne padne depka definitivně. To budou zbývat pouhé tři měsíce do maratonu. Makám od října a nechce se to zlomit :(

7 Comments:

At 10:31 dop., Anonymous Anonymní said...

Člověče jestli do toho nezačínáš až moc vnášet ten faktor "musím". Ten si nech až pro závody, v tréninku jsou z toho akorát ty depky. Já sem už zase nemocnej, ale pojal sem myšlenku, že se z toho tentokrát nepo.. prostě to tak je a lámat něco přes závit nedopadne nikdy dobře. Takže hlavu vzhůru podle mě bys ten maraton uběhl už i teď. Stejně je to hlavně o vůli a tý máš na rozdávání.

 
At 12:18 odp., Anonymous Anonymní said...

Buď v pohodě-seš přesně ve fázi,kterou většina běžců velmi dobře zná-po počátečním bezproblémovém chodu přichází první zdravot. potíže,pauza(různě dlouhá),pak postupný návrat do zátěže,strach z obnovení zranění,trénink.časy horší než na začátku,první pochybnosti a u mnohých začátek dlouhé běž.pauzy-znám hodně"věčných začátečníků".Nevěš hlavu,jsi na dobré cestě,neber to tak vážně,je to jen maraton:) a navíc až za tři měsíce...držím palce,vydrž,ono se to fakt zlomí a v cíli si podáme ruce... Dušan

 
At 11:41 dop., Anonymous Anonymní said...

ctu tvoje clanky o behu a je to dobry ale nesmis tomu tolik propadat,ja mam par maratonu za sebou i dost zraneni naposledy operovanou achilovku,kdyz ja moc chtel a dorzoval prisnou zivotospravu tak to nikam nevedlo vykony nic moc psychika taky pak jsem to nebral tak vazne uvolnil se a bylo to o 100%lepsi desitku beham za 35 maraton kolem 3h,ty se snas behat tech30-60 tydne hlavne podle pocitu kdyz se ti nebude chtit tak se nato vykasli a skus treba kolo nebo brusle hlavne musis pripravit telo na zates musi si zvyknout taky bys mohl skusit zavod na10km jen tak jako trenink lepsi je bezet s vice lidma nez sam jestli to myslis s behem vazne tak si porid tepo meric ten ti ohlida kondici a uvidis i na tepech jestli se zlepsujes jakym usilim trenujes atd,cau Zdenek

 
At 10:53 odp., Anonymous Anonymní said...

no, pamatuj co nakonec rekl Budha - zlata stredni cesta

 
At 1:04 odp., Anonymous Anonymní said...

Nepropadejte depresi, to počasí nám všem moc nepřidává...

Hlavně se do toho nenuťte, protože o čem to pak bude...?

 
At 3:45 odp., Anonymous Anonymní said...

makej, zkouška

 
At 3:50 odp., Anonymous Anonymní said...

Konečně jsem se na tebe dostal...Začínal jsem úplně stejně jako ty, moc dobře ti rozumím. Makej vůbec se nestresuj, půjde to samo. Já jsem se připravoval 10 měsíců, dřel jsem do úmoru a nakonec to přepral, věř tomu je to super pocit. Nejsem žádný rychlík, dnes jich mám na kontě 12, akždý z nich byl jinak těžký...Fandím ti možná, že se potkáme : kontakt je m.thums@seznam.cz ahoj

 

Okomentovat

<< Home