úterý, listopadu 09, 2004

Tak tohle mne fakt dostalo...

Kristin Armstrong, bývalá žena šestinásobného vítěze Tour Lance Armstronga, začala běhat maratony. Trošičku Armstrongovu kariéru sleduji, ale tohle mi fakt uniklo. Kristin bojovala se splínem po rozchodu s velkým Lancem mimo jiné tím, že se pustila do běhání, a to vskutku impozantně. Zaběhla už dva maratony, a co víc, v čase 3:45!! To mne absolutně vykolejilo, neboť já sám již teď vím, že pro mne je samotné uběhnutí maratonu cílem hodně těžkým, hranice čtyřech hodin pak hranicí snů... A já měl doteď Kristin Armstrongovou v dobrém slova smyslu za křehké až éterické stvoření, řekněme za domací puťku. Nejen že se za takový názor nyní trošku stydím, ale článek v Procycling a v NY Times mi řekl o rozchodu Armstrongových opravdu hodně, byť mezi řádky. Smekám před tebou, Kristin.

1 Comments:

At 2:58 odp., Anonymous Anonymní said...

Zdar tragede zdravi Te vcerejsi Maraton Finisher s casem 6:30 - cil jeste nevyfoukli a medaili jsem dostal, hec,
cetl jsem Tvuj pribeh az dneska a jsem rad, ze ne driv, protoze jinak bych asi nikdy maraton nezvladl. Jsem na tom dost podobne - v zivote jsem nebehal ani na tramvaj a poslednich par let jezdim rekreacne na MTB. Kdyz tady pises o stovkach kilometru treninku - ja jsem letos ubehl celkem 3 km, z toho 2 indianskym behem minuly pondeli. Nevim, jak dopadnu, zatim nemuzu chodit, ale snad se dam dohromady a toho Krale Sumavy v sobotu dam. Takze skoda, zes to vzdal, neni to o case, ale o to dojit to dokonce i kdyz nohy neposlouchaj a bolej.

 

Okomentovat

<< Home