pátek, prosince 31, 2004

A máme tu Silvestra

... což jsou pro mne absolvované první tři (opravdové) běhací měsíce (v životě!;)). Zhodnocení za prosinec ještě napíšu, protože teď mne chytla nějaká předvečerosilvestrovská lenost.

Včera jsem - poprvé letošní zimu - vyrazil s Albertem na běžky, nebyla to kupodivu žádná velká tragédie, byť mi Albert ujede, kdy se mu zachce (na jeho dva bruslící kroky já udělám tři;) Nicméně tepovka v pohodě, nohy jakž takž taky. To je změna oproti minulým letům, kdy první výlet na běžkách byl vždy čiré utrpení. Dnes jsem běžkám odolal a vyrazil po sněhu do kopců, dal jsem něco přes desítku a jakž takž to šlo. Každopádně tepovka v pohodě, na sto dvacet se skutečně už vrací během zhruba půl minuty, což značí, že nemoc je definitivně pryč. Jen nohy a svaly bolí, ale to je asi úplně normální.

Jinak děkuji všem svým (byť původně ne zcela čekaným;) čtenářům za přízeň, za komentáře, cenné rady a přeji vám všem jen to nejlepší v novém roce.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home