neděle, prosince 26, 2004

Už zase skáču přes kaluže, ale...

... stojí to za prd. Chápu, že po nemoci to nikdy není úplně super, ale tady to nabývá nepěkných rozměrů. Důvod je nasnadě. Kdybych nebyl chemický Alí a neexperimentoval na sobě se "zaručenými antibiotiky nové generace" (viz. kapilola "Antibiotika", preparát Sumamed), tak by to mohlo být s velkou pravděpodobností výrazně veselejší.

Jak jsem psal, v pátek na Štědrý den jsem se obdaroval prvním během (pokud nepočítám spinning minulou středu, tak to je výpadek devět dnů!). Byla to desítka a to po asfaltu v pekelném lijáku. (Jinde ani běhat nešlo, nakoukl jsem do lesa a samý led a bahno.) Šlo to mimořádně blbě, nějak jsem ji odpajdal v šíleně pomalém tempu, ale to zajímavé přišlo až potom. Doma mžitky před očima, tepovka 80, nebylo mi dvakrát perfektně. Navíc v sobotu ráno jsem měl klidovou tepovku 65 (u mne normální je v tuto roční dobu 48!), což je příšerná hodnota, tu mívám někdy vyjímečně v sezóně po dlouhém cyklomaratonu, na kterém se totálně zruším.

Tudíž jsem sobotu chtě nechtě vypustil a vyrazil znovu až dnes. Ráno klidová tepovka jakž takž 54, takže jsem doufal, že to bude o chloupek lepší. Nebylo. Zase ufuněný, zase nejsem v pohodě, a to jsem dal jen osmičku s jedním kopcem. Co hůř. Za á jsem ztratil ty zárodky jakési lehkosti a radosti z běhání, které jsem před zákeřnou chorobou měl, za bé si měřím poměrně pravidelně po doběhu dobu, za kterou se mi tepovka vrátí na sto dvacet a tentokrát jsou výsledky děsivé. Normálně v mém případě trvá uklidnění tak půl až tři čtvrtě minuty, tentokrát to byly v obou případech dvě minuty(!!), co dle mého odhadu odpovídá tak šedesátiletému kardiakovi.

Ach jo. To se mi organizmus mstí za tu chemii, co jsem mu úplně zbytěčně naservíroval... Na druhou stranu - teplotu jsem neměl, příznaky choroby jsou dávno pryč včetně oblíbeného kašle (ten tentokrát zmizel úžasně rychle, mám pocit, že za to vděčím těm hektolitrům sladkého čaje, nikoli přiblblým antibiotikům), takže musí fungovat. Nehodlám se zrušit tím, že se budu nutit přes závit. Ale klidným běháním snad nemůžu nic zkazit, prostě počkám, ono to (možná ;) zas naskočí...

2 Comments:

At 3:37 odp., Anonymous Anonymní said...

Ty mas standardne klidovou tepovku v tomto obdobi 48? Jak si v tom pripade muzes rikat "aerobni traged"?
Nektere zdroje uvadeji - jedinci s KTF mensi nez 50 = trenovani jedinci.
Ja osobne musim mit docela dost odtrenovano abych dostal KTF pod 50.

Beet

 
At 7:33 odp., Blogger mesens said...

To: Beet
To že mám klidovou tepovku 48 mám docela odpracovaný, to (bohužel) neznamená, že nejsem aerobní tragéd. Co mi je platná tepovka 48, když mi pak v sezóně na kole každej přírodňák, kterej si párkrát sedne na kolo, v kopci frnkne... Prostě jsem (asi)spíš spurter, tam si zas troufám i na lidi, kteří na tom kole sedí třikrát tolik než já.... M.

 

Okomentovat

<< Home