středa, března 09, 2005

Fňukací blog

... opravdu bych nechtěl, aby to vypadalo, že pořád fňukám. Přiznám se ale, že ty choroby mi už docela lezou na nervy. Před dovolenou rýma, dovolenou jsem proběhal s pomalu ustávajícím frkáním a šup - už je tady něco zas. Včera jsem ještě ráno byl v klidu běhat, přes den mne začalo pálit trochu v krku a večer už mne pálila ta trubice nebo co to je tak, že jsem myslel, že se zblázním. Dnes už mne nebolí nic, akorát nepromluvím ani slovo, neb ta bestie dlí momentálně na hlasivkách. Už to znám, vyvine se z toho takový ten nepříjemný suchý dráždivý kašel, ale s tím se s trochou snahy dá běhat, jen člověk nesmí pít studený... Každopádně to znamená, že alespoň čvrteční běh prostě musím vypustit. Ale - náladu si kazit nenechám, jaro prostě přijde!

Jak píšu, včera jsem byl ještě ráno v klidu běhat... no v klidu... původně jsem to psát nechtěl, je to poněkud animální zážitek, ale nedá mi to. Běžel jsem necelou desítku po zasněženém lesním asfaltu, ze začátku to nestálo za nic, posléze se mi běželo docela fajn... A zničehonic, když si tak říkám, že to není zas tak hrozný a že se běží docela dobře... křeč v břiše. Rázem se mi promítla strava z minulého večera. Příjemná večeře, bohužel následovaná mým prokletím. Neustál jsem to psychicky, vůle šla do kytek a sežral jsem celou jednu stogramovou fialovou krávu, s oříšky. A právě ta se začala hlásit o slovo, a to dost vehementně. Nejdřív jsem si řekl, že se to přece musí dát vydržet k autu, ale příjemný pocit z běhu byl logicky ten tam... No, zkrátím to. Nakonec jsem byl rád, že s sebou nosím v běhací bundě papírové kapesníčky a že ona kanárkově žlutá bunda byla zárukou, že si mne myslivec za pařezem snad nesplete se zvěří ... ;) Krásné poučení: chci-li běhat, tak musím přemýšlet co jím. Pokud neustojím své žrací pudy, následuje trest. A to pomíjím, že před maratonem chci jít ještě tak o čtyři kila dolů. Takže - žádný fialový krávy!

6 Comments:

At 7:39 dop., Anonymous Anonymní said...

Jé,tak tyhle parkovačky za stromy moc dobře znám :-) A čokoholíny jsou taky potřeba, to mi věř. A vůbec, jsi si jistý, že to je po čokoládě? Ta má spíš opačný efekt :-)

 
At 10:39 dop., Blogger Running Shadow said...

S jidlem prakticky nemam problem, pokud jim alespon v parhodinovem predstihu, horsi to je s pitim, jit vecer na pivo jako za "mlada" a pak si jit rano v sedm (nebo radsi pred dvanactou :-)) )zabehat ... ani se to radsi nepokousejte predstavit.

 
At 11:21 dop., Blogger mesens said...

Nemáte prosím někdo nějakej geniální nápad jak se zbavit té ztráty hlasu (rychle)? Jinak mi docela nic není, teplota žádná, ale to co se děje na těch hlasivkách bych asi ani radši nechtěl vědět... Běhat úplně bez hlasu je asi kravina, to je fakt o hubu. Kdybych měl alespoň kašel bez teploty tak by to šlo...

 
At 12:59 odp., Anonymous Anonymní said...

Zkus párkrát denně vykloktat teplou Vincentkou...zabírá stoprocentně,na tu blbou chuť si zvykneš :)

 
At 1:40 odp., Anonymous Anonymní said...

Ahojky, vůbec nic si nedělej s tvého zážitku "za stromkem", je to zcela normální. Prostě se ti rozhejbali střeva a muselo to ven. Muj muž s sebou nosí toal.pap stabilně...
A ještě jedna rada. Nevim, jestli to víte, ale je to dost důležitý. Přiběhnete domů, úplně vyflusnutej a jediný co vás zajímá je se rychle a hodně napít. NEDĚLEJTE TO!!! Mohlo by vás to zabít. Rychlý zavodnění dehydrovanýho organismu je svinstvo a nemálo atletů zemřelo, než se přišlo na to, že je to z vody. Musíte po doběhu tak 15 minut počkat a pak po troškách pít, pomalu.
A na závodě je důležitý doplňovat tekutiny po troškách průběžně, aby nedošlo naopak k dehydrataci.
Tak zatim
Zuzka

 
At 1:49 odp., Anonymous Anonymní said...

Jóó fialová kráva s celejma lískáčema proti tomu existuje jediná obrana - nekupovat to a v supermarketu vůbec neprocházet kolem tohohle regálu. Proti tomu žádná vůle nepomůže, vždycky si řeknu dám si jen dvě kostičky a za dvě minuty jdu vyhodit práznej obal :)))

 

Okomentovat

<< Home