neděle, listopadu 14, 2004

... na sněhu

... Tenhle týden jsem se rozhodl, že bylo dost flákání a že trochu navýším objem. Po nedělním prvním desetikilometrovém běhu jsem očekával únavu, takže jsem si dal denní pauzu a vyběhl v až úterý večer a očekával bídu. Nebyla. Běželo se mi docela fajn a dokonce jsem si zkusil i tempo, určitě to mohlo být pod pět minut na kilometr. Zasloužilo by se ale dodat, že jsem - plánovitě - běžel jen tak odhadem čtyři kilometry...

Po středečním spinnigu jsem si dal den pauzu, v pátek vyrazil časně ráno na svůj pětikilometrový okruh a běžel ho tak, abych vydržel běhat další dva dny o víkendu v jizerkách, kam jsme odjeli na chalupu. Sobotní ráno bylo překvapení, první sníh. Nemám zkušenost s běháním po sněhu, a tak jsem protáhl svůj okruh na Královku, bylo to necelou hodinu a bylo to fajn. Je to sice do kopce, nohy v neděli už trochu bolely, ale stejný okruh jsem zaběhl ještě jednou v neděli a k mému překvapení ještě o chlup rychleji... Suma sumárum čtyři běhy plus jeden spinning tento týden, z toho dva delší. Když to sečtu, pořád je to žalostně málo. Objem je někde jinde, bude to horší. Teď si dám dva dny pauzu a ve středu o státním svátku zkusím něco delšího... Každopádně už teď se mi vkrádá myšlenka: jednoho dne budu muset začít trénovat i rychlost (stávající je ostudná), a to bude těžké a bude to ještě víc bolet ;)

3 Comments:

At 11:36 dop., Anonymous Anonymní said...

test anonymniho komentu ... :)

 
At 11:55 dop., Blogger mesens said...

... zjevně funguje ;)

 
At 1:31 odp., Anonymous Anonymní said...

A jo, mas pravdu. Toho linku jsem si nevsiml :o
Tak jeste jednou at dobre natrenujes na ten maraton.
Hlavne to ze zacatku neprehnat (jak jsem si precet, tak uz se stalo). 80km na prvni mesic behani se mi zda docela dost. Ja beham zhruba 50-100km mesicne (nekdy i min), protoze vic nestiham casove. Pred maratonem (asi tri mesice) jsem behal kolem 190km a vyplatilo se, byl jsem s vykonem i pocitem moc spokojen.
Tak at ti to beha.
Beet

 

Okomentovat

<< Home