neděle, ledna 16, 2005

Běžecká abeceda & opět 17

Po středečním spinningu jsem byl ve čtvrtek večer domluven s kámošem Kejmilem, že mne naučí běžeckou abecedu na stadionu u Krčského lesa. Již asi tři lidé mi říkali, že se běžecká abeceda skutečně vyplatí, jenže z obrázků jsem moc moudrý nebyl. A Kejmil má ze své běžecké minulosti abecedu zjevně perfektně naštudovánu, tak mi všechno ukázal a já teď můžu zkoušet... Jenže až mne přestane zase bolet ta noha. Stačilo se tak tři kilometry po asfaltu v Krčském lese velmi mírným tempem na rozehřátí (ježiš jak já bych nechtěl běhat v Praze ;), aby mne lýtko začlo nehezky tahat znovu. Ach jo, to bude boj na dýl...

V pátek a včera jsem běhat nemohl, v pátek mne ještě dost bolela noha a včera v sobotu jsme pořádali lehký cyklo orienťák, takže prostor pro běh byl až dnes. Kámoš Aleš už mne definitivně zlákal na společné běhy každou neděli od půl desáté v lese, kde běžně běhám. Dnes jsme se sešli tři, dva výborní maratonci a já. Měl jsem v plánu běžet něco trochu delšího, takže jsem je ani uviset moc nechtěl. Rozhodně jsem neměl v úmyslu se po pěti kilometrech prošít. Udržel jsem se hochů asi dva kilometry (ukecali mne ať běžím s nimi, původně jsem je chtěl poslat kamsi hned od začátku), pak se slušně rozloučil a začal běhat mé nové lesní kolečko, které vede po jehličnato štěrkových cestách kde doufám, že kanců bude minimálně.... ;) Nakonec jsem dal sedmnáctku, přičemž tak od třetího kilometru jsem nehezky cítil obě lýtka (pravé tradičně docela dost), ale nezhoršovalo se to. Co není vůbec v pohodě je to, že se cítím docela dobře, mozek, plíce a srdce by chtěly běžet rychleji, ale nohy to nedovolí. Resp. přemoci by se ta bolest na chvíli dala, ale mám intenzivní pocit, že je to koledování si o průser a velkou běžeckou pauzu. A to si teda dovolit fakt nemůžu. Nakonec to bylo i vzhledem k úžasnému slunečnému a trochu mrazivému počasí hodně příjemné, byť teď sedím doma a lýtko bolí. No co, budu strečovat a masírovat.

Taky mám nové tréninkové boty. Dnes po obědě jsem zajel na otáčku do blízké hajprnovy koupit housky, přičemž mi to nedalo, protože vím, že je tam krám, kde prodávají New Balance, na které mám od Bédi dost dobrou referenci. No a náhoda rozhodla. Přímo Béďovy osmsetšestky, které jsem už ani nedoufal že seženu, protože to je starý model, tak měly zlevněné z prapůvodních 2.499 na 990. Tudíž nebylo co řešit. Teď uvidím, zda-li budou na tvrdší povrchy vyhovovat stejně dobře jako Béďovi...

3 Comments:

At 12:10 odp., Anonymous Anonymní said...

Držím ti palce,abys přestál tohle období bez újmy na zdraví.Pokud tě to lýtko bolí už při klusu,tak si dej radš pauzu-lepší teď než v dubnu...proti bolesti která je "jiná" než běžná a známá bych moc nechodil...měl jsem podobný obtíže loni-ledoval jsem,masíroval,posiloval a protahoval, a stejně jsem pak skoro tři týdny stál..no ale maraton jsem pak nějak zvládl...jo bacha na prochlazení-osvědčila se mi ještě jedna teplá ponožka ustřižená a navlečená na nohu.

 
At 12:14 odp., Anonymous Anonymní said...

Ahoj,já jsem asi jedna z mála běžkyň - šílenkyň, která brázdí kotáry v jakémkoliv počasí už hodně let, takže ti dost rozumím. Mimochodem - hezký stránky... Ale proč píšu... Možná o tom víš, ale docela dobré rady a rozpis tréninků byl vloni v Lidovkách. Šlo o přípravu na maraton. Teď je najdeš tady: http://lidovky.centrum.cz/marathonclub/. Ale to jen pro info. Jinak máš pravdu - běžci jsou samotáři, ale je to hlavně tím, že hodně lidí sportuje akorát v květnu, a to ještě jenom když je hezky. Pak je to zas přejde. A tak šílenci zůstávají sami a běhaj a běhaj... A nevědí o sobě, bohužel. Tak hodně úspěchů, čau, Alena.

Labirinto@seznam.cz

 
At 4:40 odp., Blogger mesens said...

Díky za komentáře i za bezva link z Lidovek, to jsem opravdu netušil, že český noviny dokážou psát i o jiných věcech, že celebrita á zmlátila celebritu bé ;) Už to dávám do linků tohohle blogu. M.

 

Okomentovat

<< Home