úterý, ledna 18, 2005

Puchne mi haksna a běžecký styl

Ta noha fakt zlobí. Včera přijdu z práce, sundám kalhoty a koukám, že nad lemem ponožky a těmi obvykle nepatrně vylisovanými proužky nemám svou nohu, ale pěkně napuchlou haksnu. Velikost ponožek nosím stejnou už léta a nikdy nic takového. Pod ponožkou relativně hubená cyklonožka, nad ponožkou kulturistické lýtko. To teda není nic moc, rozdíl v průměru pod ponožkou a nad ponožkou určitě víc než půl čísla, ne-li celý cenťák. A moc to ani nebolelo, to je divný. Takže ponožky šly dolů a srovnalo se to za dobré tři hodiny. Masíroval jsem, protahoval... Nemáte někdo prosím zkušenost?

Dnes ráno jsem vyrazil na lesní desítku ozkoušet nové boty NB806. Jsou těžké, což jsem věděl, jsou tvrdé, to jsem věděl taky. Běhat se v nich ale určitě dá, vůbec netlačí, až se dám trochu do kupy tak zkusím tvrdší povrch. Zatím óká.

Taky jsem dbal Alešovy rady z neděle abych "nedělal tak dlouhý kroky" a trošku "víc pracoval rukama" a hle - ono to funguje! Dělal jsem podle rad nízké kroky s větší frekvencí a při plus mínus stejné námaze jsem o dobrých patnáct vteřin na kilometr rychlejší a hlavně tolik neunaven. Nohu jsem cítil, ale nebyla to žádná tragédie, po doběhu taky ne. Teď odpoledne cítím nohy obě, nemocnou levou pochopitelně víc, ale mám pocit, že se to trochu lepší.

Taky jsem dal na radu kolegy z práce, skvělého běžce v kategorii nad 55, který mně poradil masážní emulzi Emspomu hojivku. Dnes jsem zakoupil a už jsem zvědav, až ji večer zkusím.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home