neděle, dubna 17, 2005

Dancing in the rain

Název tohoto zápisku je třeba brát opravdu s velkou rezervou. V žádném případě se nejedná o ten ladný pohyb, pokud jste si snad někdo vybavil onen klip nebo film.

Nejsem vůbec ok. Únava neustoupila, dnes jsem zase po obědě usnul, bez valného výsledku. Nachvál jsem si půjčil tonometr a výsledek krevního tlaku 80/50 může být sice pro někoho trpícího vysokým tlakem úžasný, nikoli však pro mne. Cítím se jak mrtvola poháněná větrem. Přesto jsem se přinutil a vyrazil do lesa a nechtěl jsem dát víc než 10km, protože jsem byl vůbec rád, že jsem našel sílu k tomu, abych otevřel dveře u auta... ;) Musím tuhle prapodivnou únavu, která určitě nemůže být od běhání, nějak odehnat. Vyrazil jsem a během tří kilometrů se trochu ochladilo a začala bouřka s deštěm. O mě je dostatečně známo, že jsem deštivý typ. Nemám rád vedro, zato v dešti se cítím jako doma.

A taky že jo. Neběželo se mi nějak skvěle, tepovka nelezla vůbec nahoru (průměr za celých 10km směšných 148) a nohy nebyly běžeckými nohami, ale betonovými sloupy, které jsem vláčel s sebou... Přesto mi v lese plném té úžasné páry a vůně bylo dobře. Všude kolem mne ta sytě zelená barva, padající voda, ale to mi vůbec nevadilo přestože jsem na sobě měl jen trenky a tričko. Tělo bylo dostatečně zahřáté a 16 stupňů a docela teplý déšť není nic nesnesitelného, naopak. Docela mne překvapilo, že ani tempo nebylo tragické. Desítka byla za 57 minut, a to je na mne docela svižné tréninkové tempíčko. Co mi dělá trochu starost jsou ty "betonové nohy" a hlavně přirozená bolest v lýtkách se trošku stěhuje k holením, a na to si hodlám dát opravdu pozor. Takže suma sumárum tehle víkend nic moc, ale věšet se kvůli tomu nebudu, ono to (snad) naskočí. Jen mne trochu trápí, že tehle týden jsem chloupek pod padesátkou, a to je dost málo.

prasátko: váží furt stejně, zasloužilo by jít na porážku...

5 Comments:

At 7:42 dop., Anonymous Anonymní said...

Také patřím k té menšině,která má raději déšť a chládek než horké letní dny, takže vím o čem mluvíš. To, co popisuješ jsem měla nedávno: těžké nohy a katastrofální únava. Zvyš příjem vitamínů: o HODNĚ víc zeleniny, ovoce, ale i vápník a hořčík, mně pomohl Dologran,což je přírodní forma.Vím,lepší je to ze stravy,ale při tolika km to někdy nestačí,hlavně ve spojení s jarní únavou a tvým cestováním.

 
At 4:47 odp., Anonymous Anonymní said...

Souhlasím s Alenou. Řekl bych jarní únava. Mimochodem, co se týče vitamínů u mě, zásadně a pouze jedině Dologran a běžný obyčejný vitamín C. Nejlevnější a nejlepší řešení,.. žádné zbytečné výdaje za supr... vitamínové kombinace.

Ad. únava,.. Minulý rok jsem v jeden moment, zrovna když už máš vytrénovanou vytrvalost, procházel šílenou nechutí k běhu,..neměl jsem z toho ani radost,.. a chtělo to jen změnit trať,.. trošku to oživit,..

A ještě zajímavá zkušenost jenž jsem načerpal tuto sobotu na Mělnickém maratónu míru.. Měl jsem trochu virózu už od Pondělí, ale žádnou horečku! Knedlík v puse, trochu zarudlé mandle. Lehký kašel. Na poslední chvíli jsem se rozhodoval zda ho jít nebo nejít, vzhledem i k jeho převýšení. A dle diskuse v šatně se s virózou dá běhat. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že viróza je v tahu a jsem vyléčen...

 
At 1:31 odp., Anonymous Anonymní said...

S virózou se opravdu dá běhat a moje zkušenost z tohoto týdne je, že jsem se jí lehkým během (8 km) zbavil. Nesmí být ovšem zasažena oblast pod krkem, tedy průdušky.

 
At 10:33 odp., Blogger mesens said...

S virózou bych souhlasil, ale na co bych si dal sakra pozor, je teplota, a to i maličko zvýšená. Nechci malovat čerta na zeď, ale zánět srdečního svalu rovná se Krchov nebo v lepším případě trasplantace...

 
At 10:04 dop., Anonymous Anonymní said...

pro inspiraci, mnozna to znas:

Treninkove plany pro maraton

 

Okomentovat

<< Home