úterý, května 24, 2005

Ještě malá technická poznámka k tragédí mailové konferenci

Čtenářka Klára mi napsala jednu faktickou a správnou připomínku k mailové konferenci. Ne každému vyhovuje, že dostává všechny příspěvky mailem a stačí mu, když ke konferenci přistupuje přes webové rozhraní http://pandora.idnes.cz/conference/traged/

Já osobně preferuji dostávat maily. Sice jich teď ze začátku chodí dost a může to být trochu nepříjemné, ale až konference bude trochu usínat (což určitě bude, je to přirozené;), tak si člověk nevzpomene každý den chodit na web a mail ho vzbudí "z konferenčního spánku".

Nicméně existuje možnost si posílání mailů z konference vypnout. Jsou v zásadě dvě možnosti. Buďto si přečtěte nápovědu (každý, kdo se přihlásil do konference je současně uživatelem systému pandora a může si upravovat svůj osobní profil) a podle ní si to vypněte, nebo se s tím nezaobírejte a prostě mi pošlete mail a já vám to jako administrátor konference vypnu.

3 Comments:

At 7:31 odp., Anonymous Anonymní said...

Jo, to byla moje Klárinka - maratonská běžkyňka.
Ale stejně - tady bylo líp než na konferenci, tady to byla živá kniha, jakoby člověk četl třeba... Dostojevskýho (to jsem přehnala, co?) - a mohl mu do toho kecat. Jitka.

 
At 8:52 odp., Blogger mesens said...

Jitko, to byl Dostojevský kdo řekl "kdo netrpí jak by nežil"? ... ;) Neboj, já ještě něco vymyslím, jen to chce čas.... A taky sem napíšu ještě jeden nebo dva zápisky... ;)

 
At 7:07 dop., Anonymous Anonymní said...

To nevím, ale pro nás masochisty to platí, co?
M. Thums psal, že má nějaký vyšetření domluvený. Snad to bude OK, kdyby ne, můžu ho někam nasměrovat, já osobně tomuhle nerozumim, ale šikovní kamarádi se najdou... J.

 

Okomentovat

<< Home