čtvrtek, května 12, 2005

Ladění

Dbaje vašich rad, s běháním to - se přiznám - nepřeháním. V úterý jsem dal devítku naschvál po asfaltu, abych trochu omlátil nožky. Nebyla to hrůza, jakž takž to šlo. Dva kilometry rozběh, pak kopec, pak chvíli klídek a poslední tři kilometry jsem šel svižněji, kolem 5:15.

Dnes jsem chtěl dát ještě méně, nakonec z toho byla sedmička. Už to nebylo zdaleka tak v klidu, navíc jsem měl pocit, že čidlo na botě trošku pesimisticky kecá. Protože mi to moc nešlo (nohy z betonu), nelámal jsem nic přes koleno a jen tak jsem se poflakoval po lese. Na zpáteční cestě (poslední tři a půl kilometru) jsem šel chlup pod šest minut a zaznamenal jsem zajímavou zkušenost. Po zhruba půlhodince běhu, kdy se organismus přepnul do spalování tuků, jsem toto tempo šel na tepovku 135. Pak se pravda trať začla trochu vlnit a byl jsem zpátky na 142 - 145 tepech. Zajímavé. To je na mne velmi, velmi nízká tepovka.

Na sobotu plánuji poslední delší běh. Nehodlám se ani náhodou zrušit, zkusím ale přesto dát něco k dvacítce. Opatrně. Když to nepůjde, otočím to. Žádné přetahování závitu. Přiznám se ale jedno, z maratonu mám čirou hrůzu ("jéžiš já to neuběhnu, to je dálka jak prase") a týden na to, abych se sebou něco psychicky udělal.

11 Comments:

At 10:18 dop., Anonymous Anonymní said...

Cíl je blízko! Vydrž - nepolož to - v klidu to uběhneš. Zasloužíš si to za tu dřinu!

Věř si, věřím ti! :-)

Pokud to vyjde, budu u trati v neděli s transparentem!!

Tučňák na kole

 
At 10:46 dop., Blogger mesens said...

Hele, dík moc, ale nestraš s tím transparentem. Už docela dost jiných lidí mi vyhrožovalo že se přijde podívat... Fakt není na co. ;)

 
At 11:05 dop., Anonymous Anonymní said...

Já se taky přijdu podívat, budu mít startovní číslo 1691.
Rosťa

 
At 11:22 dop., Anonymous Anonymní said...

Teda fakt váš všechny obdivuju,sice běhám pořád a ráda,ale nikdy jsem si na závody netroufla a ani netroufnu.Jsem moc zvědavá na všechny vaše pocity a zkušenosti,samozřejmě moc fandím!

 
At 11:45 dop., Anonymous Anonymní said...

to Mesens-tragéd: Klíííííííd :-))

 
At 12:42 odp., Anonymous Anonymní said...

Uvidíš, že to bude v pohodě. Přece jen masový maraton je něco jiného než sám pobíhat po lese nebo na silnici. Okolo tebe stovky lidí, tisíce na chodnících. To tě pořádně nakopne, nebo naopak pomůže ve chvílích, kdy to zrovna moc nepůjde. Určitě nebudeš v takové atmosféře přemýšlet o tom, že bys to zabalil.

Jestli si mohu dovolit radit: víkendový běh spíš směřuj k desítce než ke dvacítce, už by to mělo být spíše jen takové polechtání.

 
At 1:32 odp., Anonymous Anonymní said...

Anonymko! Tohle nejsou závody, to je, jak už tu někdo hezky napsal, svátek - všech běháčů. Jestli běháš pořád a ráda a ještě k tomu pročítáš tragédí deník, jdi do toho příští rok taky!
Tragéde! Nemáš se čeho bát, máš naběháno!
Ostatní! Co budete snídat? To by mě tedy zajímalo.
Jitka.

 
At 2:07 odp., Anonymous Anonymní said...

To Jitka:
Čaj, pomerančový džus, banán a musli tyčinku Corny s rozinkama v 6 ráno, těsně před startem Carbosnack s příchutí karamelu:-)

 
At 2:27 odp., Anonymous Anonymní said...

pro Jitku
Normálně se podepisuju,ale nějak se mi to podařilo odbouchnout aniž bych tam stihla vyplnit jméno :-) No, já si počkám až co to provede s Tragédem :-)Však já smekám, obdivuju a fandím. Rady ohledně závodů samozřejmě dávat nemůžu :-) ALENA

 
At 4:18 odp., Anonymous Anonymní said...

Teď už nic nepřeháněj, stejně už nic nezlepšíš, co tam je, to tam prostě je...Ničeho se neboj, vše dobře dopadne. Jaké máš číslo ? Já mám 445, to je OK, nebudu se tlačit jako minulý rok.
Držím palce m.thums

 
At 5:41 odp., Anonymous Anonymní said...

Já už jsem taky lehce nervózní z prvního maratonu, ale věřim, že to dopadne dobře. Dostal jsem několik dobrých rad na:
http://pandora.idnes.cz/conference/marathon/2005/05/
("jak na první maraton?")

Tak to třeba někomu taky pomůže. Já už mám nakoupený energetický gely a minerály penco - a jsem v klidu :-)

Pubi

 

Okomentovat

<< Home