neděle, května 15, 2005

Ještě týden...

... a bude to. Teď už se mi to snad ani nechce protahovat, protože nervozita je taková, že je těžké déle čekat. ... A to všechno i přesto, že vím, že když bych měl ještě tak dva měsíce, tak by to bylo o moc lepší...

Neposlechl jsem Luboshe, který v komentářích k minulému zápisku radil, abych dal o víkendu maximálně desítku. V sobotu jsme odpoledne s KeKem dali sedmnáctku, a vůbec jsem nebyl v pohodě. Kvalifikovaným odhadem počítám, že bych tak po pětadvaceti skončil hubou na asfaltu ;) Ale vím (zase) proč. Hektický konec pracovního týdne, nedostatek spánku (sedm hodin mi prostě teď nestačí, já za to nemůžu). Sice jsem se dorůžova v sobotu ráno vyspal, ale přesto jsem byl jak mrtvola poháněná větrem. Chce to se prostě dát do pohody. Dnes jsem už neběhal a je zajímavé, že právě teď už cítím jakousi pružinu uvnitř sebe sama, cítím, že by to běželo. Tělo odpočívá. Doufám, že se nemýlím.

Z úhlu pohledu zvaného odpočinek to bude tento kritický týden poněkud složitější. V úterý v noci odletím do tepla, v pátek za kuropění se vracím. Jinými slovy dvě noci těžce nabourány. Co s tím? Zítra sice vstávat musím, ale v úterý si hodlám přispat a ještě jít běhat, tak pět, šest kiláčků dle pohody. Pak pryč, v pátek zpět a už ne do práce (jen vyzvednu číslo), to riskovat nebudu. Odpočívat, odpočívat, odpočívat. V pátek nebo v sobotu se proběhnu, podle chuti. Strečink, masáž i na cestách. Musím si dávat bacha na jídlo. Safra to jsem ale nervózní.

13 Comments:

At 10:15 odp., Anonymous Anonymní said...

Pro odpočatost je asi vůbec nejdůležitější pořádne se vyspat z pátka na sobotu, protože poslední noc kvůli nervozitě toho moc nenaspíš (navíc budeš muset v neděli vstávat brzy).

A hlavně celý týden nezapomeň: těstoviny, těstoviny, těstoviny, rýže, brambory:-))

 
At 11:34 odp., Anonymous Anonymní said...

Jsem v tomto případě sympatizující. Uvažoval jsem o účasti taky, ale zatím jsem (po 3 letech běhání) opravdovskej maraton po rovince neběžel, ale mám za sebou horský maratonv Beskydech a je to nádhera... Do toho pražskýho tedy přeju dobrou pohodu. Chtělo by to celou dobu běhu se usmívat...

 
At 12:08 odp., Anonymous Anonymní said...

Trocha nervozity je na místě,ale nic se nemá přehánět, a nezapomeň, že si to do Prahy jedeš užít...a ne závodit! Pro úspěsně dokončený maraton bývá předpokladem(když pominu nějaké náhlé zranění,křeče,apod) úspěšné zvládnutí psychiky mezi 22-30km..A Praha má zrovínka v tomto kritickém úseku větrnou Zbraslav s minimem diváků,takže když se vrátíš do Prahy,tak už Ti ta skvělá atmosféra nedovolí vzdát.. A s tím vzdáním koketuje snad každý poprvé na maratonu..Vydrž a nevzdávej!!!!! Mě docela při prvním maratonu pomohlo,že jsem si celou první polovinu říkal,že vlastně teprve klusám na start a vlastní maraton začíná na obrátce..Tím jsem vytěsnil z hlavy myšlenky typu jěště 27km-to nikdy nedám a tak pod. Takže držím palce a že to teď nejde?? nevadí,rozhodující je neděle 22.5.
Dušan

 
At 1:19 odp., Anonymous Anonymní said...

To Dušan: Naštěstí loni se trasa trochu upravovala a byl zkrácen úsek na Zbraslav, obrátka je výrazně dříve.
Mě nejvíce psychicky oddělala trasa od Karlova mostu k Pařížské. Zatímco v pravém pruhu už běžci zatáčeli na Staromák, ti v levém měli ještě asi čtyřkilometrový okruh centrem. To mi hlavou fakt běžely nepěkné a neslušné myšlenky:-))

 
At 1:22 odp., Anonymous Anonymní said...

..neboj... pockej az si po par kilometrech najdes lidi Tveho tempa, sem tam i nekoho predbehnes, casto predbehne nekdo Tebe:), sem tam oko spocine na krasnem pozadi bezkyn pred Tebou ...a pockej jak si dusevne odpocines. beh je krasa, maraton je svatek.

 
At 3:35 odp., Anonymous Anonymní said...

Tipuji tragédův čas na 3:53:10.

 
At 8:36 odp., Blogger mesens said...

To: Pavel. Když běžím 21km přes dvě hodiny a mám toho fakt dost, nevím, kde bych vzal energii na 3:53. Ale děkuju za důvěru, byť na 99% až přespřílišnou ;)

To: Dušan a papaaya. Máte pravdu. Jen v sobě nalézt tu sílu se přesvědčit a takto to skutečně vidět ;)

Moc díky za rady, opravdu pečlivě je čtu.

 
At 7:44 dop., Anonymous Anonymní said...

Kdyby sis býval, Tragéde, 2.4. vyzkoušel půlmaraton v Praze, viděl bys to jinak. Ten bys měl nejhůř za 1:50. Maraton Ti tudíž vychází pod 3:50. Klidně bych se vsadila. Jitka.

 
At 11:06 dop., Anonymous Anonymní said...

Nechci strašit, ale: "O víkendu bude skoro jasno nebo polojasno a maxima vystoupí až k 27°C."

To si parádně užijeme:-))

 
At 11:13 dop., Blogger mesens said...

Tak to mne popraví. Mám s vedrem zkušenost z kola = těžko ho snáším. :(( Ale prý má začít pršet, tak snad to přijde dřív.

 
At 7:28 dop., Anonymous Anonymní said...

Nejdřív jsem tomu moc nevěřil, teď vidím, že to dáš. Jsi v takovým ojfru, že o první půlce nebudeš ani vědět.

 
At 7:49 dop., Anonymous Anonymní said...

Milý M. buď v klidu. Jsi strašný paličák. Pokud nepřijdou zdravotní problémy, tak uběhneš, tím jsem si jistá. A i když vzdáš, stejně Tě budou mít lidičky okolo Tebe rádi. Tvým dětem je přece úplně jedno, jestli táta uběhl maraton, nebo ne. Pro ně je důležitý, že jsi.
Maida

 
At 12:30 odp., Anonymous Anonymní said...

Držím všem účastníkům PIMu palce. Sám jsem spokojený, když dvakrát, třikrát týdně uběhnu v lese 10km. Asfaltu se snažím vyhýbat co nejvíc, mám nadváhu a nohy bolí... Obdivuju, co jsi od začátku přípravy dokázal a těším se na tvé další zápisky do deníku, jsou (nejen) pro mě moc poučný.

 

Okomentovat

<< Home