neděle, června 05, 2005

Závěrečné titulky běží aneb poděkování

Je opravdu na čase, abych na závěr moc poděkoval všem, kteří tento blog četli, psali mi, radili a přispívali svými cennými komentáři. Bloggerský svět je podivný, existuje spousta blogů různého charakteru. Každopádně platí, že je určitě převaha autorů nad čtenáři. Po světě (nás) chodí spousta do jisté míry exhibicionistů, do jisté míry grafomanů, kteří se s něčím chtějí svěřit. Já jsem tento blog psal se dvěma základními motivy. Jednak se přiznávám, že jsem se chtěl po dlouhé době psavecké abstinence trochu rozepsat a jednak jsem tušil, že mé zážitky začínajícího běžce budou stát za zaznamenání pro sebe sama. A že jsem se nemýlil ;) V té době jsem ovšem netušil, že blog bude nakonec číst v době jeho největší sledovanosti přes dvěstě lidí denně, to opravdu ne. Pak si člověk připadá jako opravdu exhibicionista svlékající se prakticky do naha někde na rušném místě ... :))

Děkuji zde proto:
miREKovi, který zcela jistě pro běžecký svět ještě něco záslužného vykoná (žejo?!)
mthumsovi, který mi vždy moc poradil a který toho ještě strašně moc naběhá
Luďkovi K., se kterým jsem se dokonce osobně seznámil na půlmaratonu a který mi mailem poskytoval neocenitelné rady
Kekemu, který byl tím, kdo mi dal jeden z posledních impulsů do běžeckého světa
Jitce, na kterou jsem myslel, když už jsem viděl, že vidina čtyřech hodin mizí do dálky ;)
Moskvičovi, který byl jeden z prvních, kteří mi o maratonu vyprávěli a kterému tímto vzkazuji, že se tak snadno nevzdávám
Rosťovi, který byl věrným čtenářem blogu od jeho začátku a pravidelným glosátorem
Beetovi, se kterým jsem po Internetu začal diskutovat asi jako s prvním a který už tehdy měl svůj (také) běžecký blog
Luboshovi, za jeho pravidelné a cenné rady
Dušanovi, za to samé a s stejně kvalifikované
Aleně za pravidelnou a neutuchající podporu
Trawnikařovi za pravidelné povzbuzování a zmínky na svém blogu
ToBimu, skvělému skutečně amatérskému triatlonistovi za podporu
papaayovi za originální poděkování za blog a zasvěcené komentáře vůbec
Sváťovi S. za opravdu upřímné poznámky ohledně toho, proč člověk vlastně běhá
Zuzce, za dodávaný entusiasmus
spermophilovi, za jeho vtipné komentáře (máš mne ve svém blogu uvedeného jako "anaerobního tragéda", kdybych byl anaerobní, bylo by to ještě dobrý.. ;)

Na někoho jsem určitě zapomněl, tak se prosím nezlobte.

Svým neviruálním kamarádům pochopitelně také díky, na vás jsem pochopitelně nezapomněl, ale spolu to přece jen můžem probrat osobně ... (žejo, Bážo, Maido, Honzo, Aleši, Dane, Drahuško, Hynku, Viléme, Jarmilo... ;)

... a last but not least jsem si nechal dva - dnes již snad mohu říci - virtuální kámoše. Running Shadowa a Tučňáka na kole, kteří si snad i částečně inspirováni Maratonským deníkem založili své skvělé běhací blogy... (v případě Tučňáka se jednalo o běžecké rozšíření existujícího blogu ;) Díky kluci, alespoň teď všichni máme co číst!! ;)

Běhání a maraton je zvláštní fenomén. Nikdy jsem netušil, jak nevratně změní (a ještě doufám bude měnit) mou duši ještě více, než mé tělo. Vy běžci chápete a nemusím nic vysvětlovat. Vy, kteří něběháte, pochopit nemůžete ;)

6 Comments:

At 9:24 odp., Anonymous Anonymní said...

Nebo jak by řekl Štěpán Šafránek: "Na každém konci je hezké to, že něco nového začíná.":-)
Taky hodně štěstí!

 
At 10:51 odp., Anonymous Anonymní said...

"...Nikdy jsem netušil, jak nevratně změní (a ještě doufám bude měnit) mou duši ..." Slzičky, fakt! Ale - nevíte tady někdo, čím to je?
Jitka

 
At 9:35 dop., Anonymous Anonymní said...

...v případě Tučňáka se jednalo o běžecké rozšíření existujícího blogu...

V případě Tučňáka ten impuls od Tebe byl tak silný, že přestal psát o čemkoliv jiném. :-))

I za toto Ti moc děkuju, již nyní mohu potvrdit, že mi běhání pomalu mění celý život.

Jinak se teším, že se někde uvidíme a trochu si zaběháme!

Tučňák (skoro podobně rozpoložen jako Jitka)

 
At 12:34 odp., Blogger Running Shadow said...

Bylo, je a bude mi i nadale cti :-))

 
At 12:15 odp., Anonymous Anonymní said...

Díky, a přeji hodně naběhaných kiláků bez zranění a s radostí z pohybu!Dušan

 
At 12:48 odp., Anonymous Anonymní said...

Diky moc a snad nekdy na nejakem zavode, ci pri jine prilezitosti navidenou.

Beet

 

Okomentovat

<< Home